Automatisk valg af foretrukne trådløse netvær k?

Hejsa

Jeg har før stillet ovenstående spørgsmål uden at få et svar, så jeg prøver lige på en anden måde.
Når jeg tænder min computer med Ubuntu 7.04 og GNOME, vil jeg gerne have at den automatisk logger på mit eget trådløse netværk.
Hver gang jeg tænder boksen, skal jeg manuelt ned og klikke på Networkmanager-panelprogrammet og vælge mit eget netværk.
Jeg har reset min Linksys WRT54G (adskillige gange for at starte på en frisk) og geninstalleret alle de netværksprogrammer, jeg tror er nødvendige - men det har ikke hjulpet. Da jeg installerede Ubuntu i foråret hoppede den automatisk på mit netværk ved opstart....men det gør den altså ikke længere.
Er der mon en fil et sted, som der skal ændres noget i eller...???
Hjælp eller gode råd kunne meget godt tænkes!!!

Hilsen
Martin :-)