KMail - Send Mail Via

Når jeg skal sende, kan jeg vælge mellem 'Send Mail' og 'Send Mail Via', og i
menuen står der 'unknown' i undermenuen ud for 'Send Mail Via'.

Hvad er egentlig forskellen på de to sendemuligheder. Mine mails bliver
tilsyneladende sendt på en for mig tilfredsstillende måde, uanset hvad jeg
vælger.

~Gunnar Ytting