Re: [NOVICE] Opsætning af KMail - SOLVED

Hej Sune,

On Thursday 12 July 2007, Sune Vuorela wrote:
> Jeg vil mene at det er kcontrol (kontrolcentret) du skal have fat på. I min
> engelske udgave noget der hedder:
> KDE Components > Component chooser > web browser   og så her instille at
> den skal køre firefox.

Som jeg skrev i min mail kører jeg Gnome, så det der med at finde den i menuen
var ikke så nemt. ;-)

Men jeg fik kontrolcenteret startet ved at starte det i en terminal (nu vidste
jeg jo hvad programmet hedder. Tak <g>).

Og den var sat til at køre Firefox, den skulle bare lige have at vide hvor
Firefox ligger. :-)

> - som dog foretrækker konqueror som webbrowser

Ja, men jeg er tvunget til at køre Windows på arbejdet (så længe det varer),
så jeg kører Firefox fordi jeg så kan bruge den samme browser begge steder.
Men jeg må da indrømme at jeg ikke har fået kigget på Konqueror.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
On the keyboard of life, always keep one finger on the escape key.