Opsætning af KMail

Hvordan får jeg min KMail til at bruge den rigtige Firefox, når jeg klikker på
et link. Jeg har lige installeret KMail på min Ubuntu. Jeg kører den for
øjeblikket under Gnome. Og når jeg i KMail klikker på et link får jeg denne
besked:

	KDEInit could not launch '/usr/lib/firefox-1.0/firefox'.

Jeg forstår godt at den ikke kan starte den, for der findes ikke et directory
der hedder /usr/lib/firefox-1.0, der findes kun et /usr/lib/firefox. Men hvor
ændrer jeg det henne?

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
The number of feet in a yard is directly proportional to the success of the
barbecue.