Re: [NOVICE] Linux

Kristian wrote:
Jeg har downloadet knoppix på en cd, men når jeg sætter den i min computer (Den har intet styresystem overhovedet) siger den bare failure.

Er du sikker på din computer er sat til at boote fra cd-rom drevet?
Hvis den er det skal du lytte til de råd der er givet om at brænde en iso-fil.

(Jeg vil forøvrigt tilslutte mig rådet om at du skulle tage at kigge på ubuntu, det er en god begynderdistribution!)

/Magnus