Re: [NOVICE] Linux

Hjalte Graae Magnussen skrev:

On 11/07/07, Kristian <sslug@sslug> wrote:

Jeg er nybegynder inden for Linux, og jeg vil gerne have det på min computer. Hvilken form skal jeg bruge, jeg har downloadet openSUSE, og knoppix, men hvad er nemmest?

Hej Kristian

Hvis du er helt ny, kunne det måske være en god ide at tage til en af de
sslug møder som bliver holdt her i København eller Roskilde, de er meget
behjælpelige dem som er der, ikke at jeg siger at det er dem som sider bag
ved deres computer og hjælper i gennem listen her men det kan nu en gang
være en lille fordel at se hvad andre gør og så kan det jo være at du
samtidig lære noget, som du måske ikke ville havde lært ved kun at bruge
listen her.
Det var bare et forslag.

http://wiki.sslug.dk/index.php/LokalGruppenK%C3%B8benhavn

http://wiki.sslug.dk/index.php/LokalGruppenRoskilde

Mvh
Hjalte

Jeg kan ikke tage derhen, jeg er 14 år, og bor i Ribe, så det er ikke en mulighed, desværre