Re: [NOVICE] Knoppix

Michael Schmidt skrev:

On Wed, 11 Jul 2007 17:55:30 +0200, Kristian Lindholm <sslug@sslug> wrote:

Jeg har lige downloadet knoppix, lagt det ned på en cd så nu vil jeg gerne have det op at køre. Jeg har ingen form for system på min computer, men når jeg smider den i, så siger den bare "Failure"
Hvad skal jeg gøre?
hvis du er sikker på at du booter fra det rette drev, kunne det lyde som om du har brændt filen *.iso over på mediet.
Prøv at sætte CD/DVD'en i en virkende maskine og se hvad der ligger derpå.

Der ligger en mappe der hedder boot, KNOPPIX, en MS-DOS batch fil der hedder autorun, installationoplysninger der hedder autorun, en genvej til MS-DOS program, som også hedder autorun, et ikon af tux, der hedder cdrom, en pdf-fil der hedder denne cd, dennecd.otd, et IE ikon der hedder index, og sidst, menu.odg