Re: [NOVICE] Knoppix

On Wed, 11 Jul 2007 17:55:30 +0200, Kristian Lindholm <sslug@sslug> wrote:

Jeg har lige downloadet knoppix, lagt det ned på en cd så nu vil jeg gerne have det op at køre. Jeg har ingen form for system på min computer, men når jeg smider den i, så siger den bare "Failure"
Hvad skal jeg gøre?
hvis du er sikker på at du booter fra det rette drev, kunne det lyde som om du har brændt filen *.iso over på mediet.
Prøv at sætte CD/DVD'en i en virkende maskine og se hvad der ligger derpå.

-- Med venlig hilsen /Zmit/ RLU # 314205