Re: [NOVICE] openSUSE installation

Gert Holtoft skrev:

Onsdag 11 juli 2007 17:29 skrev MountBlank:
Hej allesammen.
Jeg har slettet alt på min computer, så når jeg tænder den står der
at jeg skal indsætte en system disk. Jeg har downloadet openSUSE, og
lagt det ned på en dvd, men når jeg sætter den ind, siger den: DISK
BOOT FAILURE. Hvad skal jeg gøre?

1. Er du sikker på at det er et dvd-drev du booter fra ?

2. Har du tjekket at din downloadede suse er i orden ( md5 sum )?

3. Hvordan har du "lagt den ned på" dvd'en ?

mvh/gert

1. Ja.

2. Nej, hvordan ser jeg det?

3. Med nero, det er en ISO.