Re: [NOVICE] openSUSE installation

Onsdag 11 juli 2007 17:29 skrev MountBlank:
> Hej allesammen.
> Jeg har slettet alt på min computer, så når jeg tænder den står der
> at jeg skal indsætte en system disk. Jeg har downloadet openSUSE, og
> lagt det ned på en dvd, men når jeg sætter den ind, siger den: DISK
> BOOT FAILURE. Hvad skal jeg gøre?

1. Er du sikker på at det er et dvd-drev du booter fra ?

2. Har du tjekket at din downloadede suse er i orden ( md5 sum )?

3. Hvordan har du "lagt den ned på" dvd'en ?

mvh/gert
--
It has been said that man is a rational animal.  All my life I have
been searching for evidence which could support this.