Bøger om Foxpro 9

Hej alle i kloge
Jeg har en god ven på Cuba, der er ved at opgradere fra Dos til Foxpro 9...
Det er faktisk så langt de er kommet med deres IT.
Jeg har besluttet mig for at hjælpe ham lidt, så derfor hvis du har en
gammel bog om emnet der bare står og samler støv eller endnu bedre en gammel
bærbar, som du ikke selv kan bruge mere så må du meget gerne sende den til
mig på følgende adresse:

Morten Skovborg
Smyrnavej 9 b st th
2300 København S

Så sender jeg den videre til ham.

PS Ja, jeg ved nok at de burde bare køre Linux og alt det der. Jeg er enig,
men det gør de ikke og så er den ikke længere.

--
Med venlig hilsen

Morten Skovborg
Smyrnavej 9 b st th