Re: [NOVICE] Installering af dual-boot

Michael N. Steen skrev:
> Er det mere sikkert at bruge f.eks. NTFSRESIZE og GParted først?

Jeg ville bruge GParted først. MS har en grim tendens til at lægge
"uflyttelige" systemfiler højt oppe på harddisken, dem flytter GParted
ned, så der bliver bedre plads til an ny partition.
Husk at genstarte Windows efter GParted, så den kan rydde op på harddisken.

> Hvilke(n) distribution(er) er bedst til at få det trådløse netværk (Intel
> 2200BG) til at virke uden for meget bøvl?

Om den er bedst ved jeg ikke, men OpenSuSE 10.2 er ret god til at finde
trådløse net og konfigurere dem.