Re: [NOVICE] Typer af Linux

Det er måske vær at nævne, at Mandrake 10.1 har nogle år på bagen. Det kan måske påvirke, hvad du kan finde om den. I dag hedder distributionen Mandriva:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mandriva_Linux

http://www.mandriva.com/en/community/resources/about_mandriva_linux

mvh
Jakob

Jan Aakjær skrev:

Hej
Jeg er helt ny bruger af en Linux, der hedder Mandrake 10.1
Når jeg læser diverse spørgsmål og svar rundt omkring, så flyver udtrykkene omkring med "Suse, Debian, RedHat, KDE osv.
Jeg ved - jeg har KDE - men hvad er SUSE - RedHat osv.
Hvor kan jeg læse grundprincipperne i opbygningen af Linux?
Mvh
Jan

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]