Re: [NOVICE] Typer af Linux

Jan Aakjær skrev:
Hej
Jeg er helt ny bruger af en Linux, der hedder Mandrake 10.1
Når jeg læser diverse spørgsmål og svar rundt omkring, så flyver udtrykkene omkring med "Suse, Debian, RedHat, KDE osv.
Jeg ved - jeg har KDE - men hvad er SUSE - RedHat osv.
Hvor kan jeg læse grundprincipperne i opbygningen af Linux?
Mvh
Jan

Hvis du går ind på sslug.dk kan du ude i venstre side finde links til alle Linux-bøgerne, hvor du kan læse dig træt om næsten alt

direkte link http://www.linuxbog.dk/

God fornøjelse

--
Med venlig hilsen
Steen Jensen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]