Re: [NOVICE] Flash-pen og telefonnr. til CBS

"Lise" <sslug@sslug> writes:

> Jeg mener at huske at der var et telefonnummer man skulle ringe på for at komme ind.
> Jeg har forlagt det nummer, jeg troede jeg havde gemt det i min Linux-mappe   hmmm.

Det er ikke et fast nummer, men ændrer sig fra gang til gang afhængigt
af hvem af de ansvarlige (og det er så derfor det aldrig er mit nummer)
der er til stede og påtager sig opgaven. Der bliver lagt en seddel
udenfor døren (sædvanligvis på jorden til venstre for døren) med
telefonnummeret der skal bruges den pågældende dag.

.Henrik

--
Det er let at skrive drivere
Det er _svært_ at skrive drivere der virker

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]