Re: [NOVICE] ingen adgang til USb-flashpen

On 1/27/07, Martin Schlander <sslug@sslug> wrote:

USB-tingesten er jeg mere i tvivl om. Men jeg mener bestemt at den måde
automount fungerede på i 10.0 krævede en fstab-entry.. måske kan nogen her
som stadig bruger 10.0 vise dig hvordan en sådan entry burde se ud.

Jeg har 2 maskiner på arbeid med SUSE 10.0 som er installert default og der fungerte automount ut av boksen.

På tidligere SUSE derimot måtte jeg aktivere automount ved å
høyreklikke på ikonet
og velge det manuelt.

Mvh Jim Oksvold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]