Re: [NOVICE] ingen adgang til USb-flashpen

> Tak for svar.
> Jeg ved ikke hvor jeg finder ubuntu
Du kan downloade CDen fra: http://ubuntu-releases.cs.umn.edu/edgy/
og brænde et iso-image på en CD og indsætte den fra start, og kan så se om
din USB-pen og harddisk vises rigtigt.
Tilsvarende kan du downloade Knoppix fra vores eget spejl:
http://tyge.sslug.dk/knoppix/

> Jeg har tidligere fundet Flashpen på denne opsætning = SUse 10. der lagde
> F-pen sig på skrivebordet icon med navnet sda.
Det vil den nok også gøre ved at stikke live-CDen i.

Har du ikke mod på Live-CD løsningen, kan du kigge forbi en onsdag på CBS:
http://wiki.sslug.dk/index.php/LokalGruppenK%C3%B8benhavn
hvor vi har flere CDer liggende, en hjælpende hånd eller mange samt
måske finde et foredrag, som er spændende for dig
på:http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#200701311SSLUG

Hilsen

Phillip
> Lise

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]