Re: [NOVICE] ingen adgang til USb-flashpen

> Hej. Jeg har mistes mine muligheder for at åbne min flash-pen via USB.
> Ligeledes kan jeg ikke læse /åbne en CDrom med filer.
Prøv at sætte en hvilkensom helst live CD i -ved at ubuntu og knoppix
virker- og se om du kan se både dit Window$ og din USB-pen rigtig. Kan du
det er det Suse-specifikt - altså noget i din Suse-opsætning, som kokser.
Du kan muligvis få adgang til din USB igennem en floppy, som set af:
http://www.damnsmalllinux.org/wiki/index.php/Boot_Floppies
Men pas på med at overføre noget boot til din USB-pen, fordi så resikerer
du at slette indholdet på den.

hilsen

Phillip

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]