Re: [NOVICE] Den rette vej væk fra en win98 maskine?

On Sat, Jan 13, 2007 at 15:57:15 +0100, Preben Bohn wrote:

> Her vil jeg så lige tilføje at jeg engang prøvede at importere en
> Win-mozilla til en Linux-mozilla (svjh er formatet det samme som for
> thunderbird), og der skete underlige ting, bl.a. begyndte der pludselig
> at komme dobbelte beskeder af alt... Kan desværre ikke huske om jeg
> fandt ud af hvad der var galt... :-/

Normalt har thunderbird i windows ikke haft problemer med
at importere fra Outlook express på XP.
Kan ikke længere  huske win9x og ældre outlook express versioner,
måske noget specielt gør sig gældende her?

--
mvh Frank Damgaard  |

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]