Re: [NOVICE] openSUSE 10.2 - netværk ikke oppe

Klaus Eriksen wrote:
> Jeg har lige installeret openSUSE10.2 men kan ikke få den til at gå på
> Internettet. Jeg bruger trådløs router, adsl-forbindelse, WPA-PSK og
> MACadressering. Det virker udmærket i WIN-XP, og det kan det også komme
> til at gøre SUSE.

Hvilket netkort (chipset) har du?

Har du installeret fra DVD eller CD? (Non-oss firmware til visse chipset
kort er kun på DVD, eller online)

Bruger du NetworkManager eller YaST (ifup) til at konfigurere med?
NetworkManager er stadig lidt umoden - og kan volde problemer i nogen
tilfælde - og SUSE er vist eneste distribution hvor den er standard.

Se følgende link for mere info:
http://suse.linuxin.dk/#mobility

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]