openSUSE 10.2 - netværk ikke oppe

Jeg har lige installeret openSUSE10.2 men kan ikke få den til at gå på Internettet. Jeg bruger trådløs router, adsl-forbindelse, WPA-PSK og MACadressering. Det virker udmærket i WIN-XP, og det kan det også komme til at gøre SUSE.

Når jeg booter kommer den med følgende fejl:
wlan is not up
wlan DHCP failed
wlan <macadresse> failed

resten udføres korrekt.

Jeg har været i SUSEs netværkskonfiguration, den kan bla. fortælle at Firewallzone er sat til ekstern zone
DHCPtilvalg: overført og navn: AUTO
Driftstilstand: Managed
Netværksnavn: any (har også prøvet med blank og routerens macadresse)
Godkendelsestilstand: WPA-PSK
Nøgle: ...

Når jeg starter Firefox kommer den med fejl om, at den ikke kan finde hjemmesiden - kontroller netværksforbindelse.

Håber her er nogen der kan hjælpe, mvh. Klaus A. Eriksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]