Re: [NOVICE] Udskrivning via D-Link 713P fra openSUSE 10.2

Niels Jensen wrote:
> hvis jeg udskrive en testside,  så kommer der ikke noget ud, selv om
> printerdriveren ser ud til at fungere, idet den skrifter mellem
> forskellige status på jobbet indtil det forsvinder. Hvad gør jeg forkert?

Nu har jeg selv et ganske traditionelt setup med en parrallelport-printer..
men jeg oplevede selv at jeg ikke kunne udskrive en test-side fra yast i
10.2, til gengæld kunne jeg sagtens printe fra alle mine applikationer, og
det er lidt vigtigere end test-siden ;-)

Har du prøvet om du kan printe fra OOo eller andet?

Jeg tror der er en bug ifm. print af test-side fra YaST.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2007-02-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]