Re: [NOVICE] Netinstallation af Linux-distribution

Claus wrote:

> Grunden til at jeg gerne vil installere over nettet, er
>
> 1) at der p.t. kører Knoppix på PC'en (altså en LiveCD)
> 2) der er ikke CD-brænder på PC'en

Hvis du har dikette-drev, kan du installere debian og der er en forklaring
hvordan her:
http://www.us.debian.org/releases/sarge/debian-installer/

der er link til "aftrykene", jeg har ikke kigget det igennem, men jeg kan
umiddelbart se at du kan installere fra diskette og et aftryk du lægger ind
på hardisken.

Der er også link til installationshåndbogen, jeg vil anbefale dig at læse
den igennem.

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard