Re: [NOVICE] Netinstallation af Linux-distribution

Claus wrote:

> Hej NG
>
> Er der forskel på hvilke Linux-distro'er der egner sig til download OG
> INSTALLATION via internettet?
>
> Hvis det er tilfældet, hvilke kan så anbefales?
>
> Claus

De dists. som bruger apt til at håndtere pakker er somregel gode til
netinstalls.

Jeg vil foreslå dig at bruge Ubuntu eller Debian... dem har jeg selv
gode erfaringer med (Ubuntu har ikke en decideret net install som fx
Debian (CD-ISO på 50-100MB))

- Lasse Luttermann