Re: [NOVICE] Bredbånd og FC4

Den Tue, 28 Feb 2006 14:41:45 +0100
skrev Claus <sslug@sslug> :

> Hej NG
>
> Jeg har Fedora Core 4 og bredbånd (hos TDC).
> Når jeg logger på er der fuld båndbredde i ca 10 - 15 min, hvorefter den
> "går i dvale". Hvad sker der? TDC siger at fejlen ligger hos mig. OK,
> FC4 er måske sat forkert op. (Den er blot installeret fra FC4-cd'erne)

Test din hastighed her: http://testmy.net/

Hastigheden afhænger af mange faktorer "derude", så gør testen flere gange.

En god måde at teste på, er at starte en "torrent"-download og derved få
20 - 30 uploadere, som leverer til din maskine. Derved kommer din download
i løbet af 20 - 30 minutter op på max.

Stig C.