Re: [NOVICE] Fejlmeddelelse i Ubuntu 5.10

Jan Hertel skrev:

> Efter opdatering af pakker og "Reload" i Ubuntu
> Opdateringshåndtering (Software Updates) får jeg en advarsel om
> følgende problemer:
>
> "W: Duplicate sources.list entry http://archive.ubuntu.com
> breezy/multiverse Packages
> (/var/lib/apt/lists/archive.ubuntu.com_ubuntu_dists_breezy_multiverse_binary-i386_Packages)
> W: Duplicate sources.list entry http://archive.ubuntu.com
> breezy/multiverse Packages
> (/var/lib/apt/lists/archive.ubuntu.com_ubuntu_dists_breezy_multiverse_binary-i386_Packages)"

Jeg tror fejlmeddelelsen skyldes at du har to ens linjer i filen
»/etc/apt/sources.list«.  Prøv at se efter om det er tilfældet.  Hvis
det er, så prøv at fjerne den ene.

Jacob
--
Divus Madsen: "Hvordan vil du få folk te å tro på din
               sandhed, når du sæller ud a den?!!?«