Bredbånd og FC4

Hej NG

Jeg har Fedora Core 4 og bredbånd (hos TDC).
Når jeg logger på er der fuld båndbredde i ca 10 - 15 min, hvorefter den "går i dvale". Hvad sker der? TDC siger at fejlen ligger hos mig. OK, FC4 er måske sat forkert op. (Den er blot installeret fra FC4-cd'erne)

Hvordan finder jeg ud hvor fejlen ligger? (Om det er hos mig, hos TDC eller et styed derimellem)

Hvordan retter jeg op på fejlen?

Claus