Re: [NOVICE] kompileringshjælp

Den Tue, 28 Feb 2006 09:46:43 -0300
skrev blomst <sslug@sslug> :

> $ make
>
> giver en masse fejl. Her er begyndelsen:
> cc -O2 -Wall   -c -o foo2zjs.o foo2zjs.c
> foo2zjs.c:59:19: error: stdio.h: Ingen sådan fil eller filkatalog

Der er flere afhængigheder du skal opfylde før det virker.
Du skal finde stdio.h, stdlib.h ......osv. De findes tilsyneladende
ikke på din computer.
Med andre ord. Du skal på jagt efter dem. Det er normalt ikke så svært.

Jeg hentede filen og kørte "make" uden problemer, så den side er i orden.

Stig C.