Fejlmeddelelse i Ubuntu 5.10

Efter opdatering af pakker og "Reload" i Ubuntu Opdateringshåndtering
(Software Updates) får jeg en advarsel om følgende problemer:

"W: Duplicate sources.list entry http://archive.ubuntu.com
breezy/multiverse Packages
(/var/lib/apt/lists/archive.ubuntu.com_ubuntu_dists_breezy_multiverse_binary-i386_Packages)
W: Duplicate sources.list entry http://archive.ubuntu.com
breezy/multiverse Packages
(/var/lib/apt/lists/archive.ubuntu.com_ubuntu_dists_breezy_multiverse_binary-i386_Packages)"

Jeg læser (og forstår) det sådan, at der er en eller anden fejl på
serveren, som jeg ikke kan gøre meget ved, men kun sige OK til. Er det
mon nogenlunde rigtigt forstået? Hvis jeg kan foretage mig noget, vil
jeg gerne have et forslag hertil.

Ubuntu Opdateringshåndtering (Software Updates) bliver efterfølgende
"Your system is up-to-date!".

--
/Jan