Trådløs LAN.

Jeg bor i en lejlighed på 82 m2 og har en Linksys Wireless-G router i nærheden af min komputer i den en ende af lejligheden, min kone arbejder på sin bærbar ved spise bordet som er cirka mit i lejligheden og min datter har en komputer ind på sit værelse i den anden ende af lejligheden. Hverken min kone eller jeg oplever problemer med forbindelsen men min datter oplever af og til at signalet forsvinder fuldstændigt.

Jeg havde ellers troede at lejligheden var så lille at der burde ikke være nogle problemer med at fange signalet. Jeg har prøvet at ændre frekvens og der er en eller to frekvenser hvor signalet er mest pålideligt.

Har jeg brug for at styrke signalet og hvis ja, hvordan gør man det? Hvis ikke, hvilket andre tiltage er påkrævet?

Mvh,

Brian