Re: [NOVICE] Webmin og (ISPConfig) perfect_setup_ubuntu_5.10

Kim Andersen skrev:

>   - ville ønske der var en god manual på dansk til at få sat en ubuntu
> server op at køre (Apache med frontpage extensions, pop3 og smtp (postfix)
> server for 2 domæner, og med windows fil-deling og proftp-server)

Du er formodentlig opmærksom på de svenske ISPConfig-brugermanualer:
http://www.ispconfig.org/documentation.htm (selvom det ikke helt er
hvad du efterlyser)? Ellers synes jeg, at det forekommer værd at stave
sig igennem den engelske tekst (på dit link) - ikke mindst
kommentarerne nederst på siderne. Det giver nok i sidste ende det
bedste resultat (har dog ikke selv prøvet - endnu)?

Den engelske http://www.ispconfig.org/manual_installation.htm bør
måske også konsulteres (inden installation)?

--
/Jan