Fedora Core 5 test 3 PPC fejl meddelser ved opstart.

Jeg er i gang med at brug Fedora Core 5 test 3 PPC. Jeg har en G5 tower (PowerMac 9.1). Jeg oplever fejl meddelser ved opstart men kan ikke finde et log hvor de meddelser er registrerede. Jeg får bla. meddelser om "udev-event" og "hpiod: error... libstdc++"

Det er klart at man får sådan nogle meddelser når det er stadig i beta men dette er den første PPC distro som har løst nogle af de stor problemer med "thermal control", bla. så det er klart at jeg bruger det der virker, selvom den ikke er uden skønheds pletter.

Mvh,

Brian