Re: [NOVICE] VMWare og adgang til hostfiler

Stig Mogensen wrote:

> og får derved 5.5.1-19175 installeret. Konfigurationen går fint, og vmware
> starter ok. Nu er windows 2000 installeret, og har adgang til internettet
> via NAT. Men jeg ønsker også adgang til min Gentoo's /home folder, og
> installerer derfor Host-only networking i VMWare. Men desværre har jeg ikke
> adgang til andet (via My Network Places i windows) end en VMWare shared
> folders folder, der hedder //.host. Den .host mappe indeholder intet.
>
> Jeg tror selv jeg har misset et eller andet basalt, da en søgning på både
> VMware og Gentoo's fora ikke gav noget resultat.

> [...]

Edit v.m.settings, Options,Enable shared folder
Her bladrer du sig så frem til de steder, der skal deles.
De vil derefter optræde i stifinderen som Netværkssteder, Hele
netværket, VMWare Shared Folders på en w2kpro

(Du har installeret tools på din virtuelle maskine, går jeg ud fra).