Brian Durant wrote:

Mogens Jaeger wrote:

Sune Vuorela wrote:

On 2006-02-26, Brian Durant <sslug@sslug> wrote:

Tak. Jeg kan se jeg skal ha' en TastSelv kode først fra Skattevæsnet. Mærkeligt. OK, Hvad gør man hvis man har en "dual boot" system? Er det en fil at man gemmer et eller hyr?

TastSelv koden findes på selvangivelsen eller forskudsopgørelsen, og der er en ny kode på næste selvangivelse. TastSelv service forlanger ikke digital signatur.

Det er ikke korrekt, at der er en ny kode på næste selvangivelse/forskudsopgørelse. Der er en kode på din nuværende, men du bliver bedt om selv at danne en kode, som du så skal bruge fremover.

Personligt har jeg valgt ikke at få en digital signatur, idet jeg klarer mig fint uden (de fleste steder kan bruges uden - også eboks), og der har været for mange problemer og usikkerheder.

Hvilket problemer og usikkerheder? Jeg kender slet ikke noget til systemet.

Brian