Re: [NOVICE] Hvordan afspiller man tidligere udsendelser fra dr.dk lydarkiv i debian sarge:-)

On Sunday 26 February 2006 11:52, Mogens Kjaer wrote:

> Med mplayer og mplayerplug-in virker det fint med fx at se Krøniken
> på dr's hjemmeside i Mozilla.
**************
Ok.  :-)

(Har tidligere installeret plugins fra http://www.mozilla.org/start/1.7/ )

Jeg har nu installeret:

mozilla-mplayer
mplayer-doc
mplayer-nogui
mplayer-skin-blue
xmms-xmmplayer

Og nu fungerer det i Mozilla, men ikke i Konqueror.

Tak :-)