VMWare og adgang til hostfiler

Hej alle,

Jeg brugte en gang for nogle år siden en kort overgang VMWare Workstation,
til at køre en windows 2000, med nogle windowsprogrammer jeg skulle bruge.

Nu er samme situation opstået, og jeg kører i min Gentoo;

emerge vmware-workstation

og får derved 5.5.1-19175 installeret. Konfigurationen går fint, og vmware
starter ok. Nu er windows 2000 installeret, og har adgang til internettet
via NAT. Men jeg ønsker også adgang til min Gentoo's /home folder, og
installerer derfor Host-only networking i VMWare. Men desværre har jeg ikke
adgang til andet (via My Network Places i windows) end en VMWare shared
folders folder, der hedder //.host. Den .host mappe indeholder intet.

Jeg tror selv jeg har misset et eller andet basalt, da en søgning på både
VMware og Gentoo's fora ikke gav noget resultat.

Kan nogen hjælpe?.

Mvh

Stig

--