Re: [NOVICE] Gammel computer.

On 26/02/06, Kristian Vilmann <sslug@sslug> wrote:
> [...]
Det er ikke en løsning jeg kan bruge! da laptoppen komme til at rejse
en del rundt... udover det er der ikke noget netværks kort i den.
(hvis der er nogen der kender til overførsler via seriel porten må de
gerne give mig hints til howto's osv...)

Indtil viddere har jeg installeret Debian Woody med en minimums
installation og så apt-get'et IceWM... den er let at få til at ligne
Windows9x... så alle har en chance for at følge med... Det syntes at
køre fint! Jeg vil prøve med Abiword...

Mange tak for de hurtige svar!
-Lasse Luttermann