To: <sslug@sslug>
Sent: Saturday, February 25, 2006 10:07 PM
Subject: [NOVICE] Gammel computer.

Jeg har lige fået fingrene i en gammel laptop (80-486). Nu er mit spørgsmål bar om hvad der vil være smartest at installere på den, den skal bruge som skrivemaskine. Men jeg tror ikke det er smart at køre hverken OpenOffice.org, Gnome eller KDE på den - da de er for resurse krævende...

Men hvad så?? Jeg har kigget lidt på WindowMaker, men jeg vil gerne
have noget der ligner windows en smule. Der kommer nemlig også til at
være "dumme" MS novicer der skal bruge den.

Jeg har overhovedet ikke nogen ide om nogle gode tekstbehandlings
programmer til Linux som ikke er så krævende som OOo.

På forhånd, tak!

- Lasse Lutterman