Re: [NOVICE] Lyden er forsvundet - panik!

Waaa....... Synes du ikke selv, at det tyder på en hardware fejl ? Check ledninger o.s.v og check dine mixerindstillinger.

/peter

----- Original Message ----- From: "Niels Hansen" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.novice
To: <sslug@sslug>
Sent: Wednesday, February 22, 2006 5:06 PM
Subject: [NOVICE] Lyden er forsvundet - panik!

Jeg aner ikke hvad der er sket, men min lyd er forsvundet...

Så vidt jeg ved, har jeg ikke gjort noget særligt med lyden, og aner ikke hvordan problemet kan være opstået. Pludseligt giver min computer bare ikke et kvæk fra sig, hverken når jeg starter den (velkomst-lyden), når jeg forsøger at høre musik eller når jeg ser videoer...

Jeg bruger Ubuntu 5.10 med GNOME og ifølge multimedie indstillingerne ESD-lydserver (eller hvad det nu hedder). Jeg kan desværre ikke komme med en bedre beskrivelse af problemet, da jeg ikke får nogen fejlmeddelelser på noget tidspunkt. Jeg har desværre heller ikke nogen idé om hvor jeg skal lede for at finde ud af noget om fejlen.

Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvor kan jeg finde informationer der kan gøre det lettere at hjælpe mig?

Jeg er lidt i panik, da jeg bruger min computer en del til at høre musik med.

Mvh, Niels