Brænding af MP3 til CD-afspiller

Jeg skal brænde nogle MP3'ere ned på en CD, der skal bruges i en
almindelig CD-afspiller (altså en der ikke kan afspille MP3'ere).
Hvordan gør jeg det?

Jeg har installeret GnomeBaker, hvor jeg kan trække mine MP3 filer ned
til 'Lyddisk', men vil det producere en CD der kan bruges i mit anlæg?

Mvh, Niels