Re: [NOVICE] Newbie Debian Etch PPC Yaboot Problemer.

I dette tilfælde eksisterede det hele i forvejen. Som sagt, yaboot var installerede ved en tidligere (flere) gang(e) hvor jeg forsøgt at få Ubuntu til at mak ret. Derfor forstår jeg ikke at yaboot kunne ikke installeres når det var bare et spørgsmål om genformattering af HD'en.

Brian