Re: [NOVICE] Ubuntu problemer med at installere shh

synes nu ikke ubuntu er så brugervenlig ... som alle vil have den til at
være..
Om ikke andet bliver man da lidt af en haj (forhåbntlig ;) )

Specielt ikke taget i betragtning at iflg. ubuntulinux.org
skal man skrive "sudo apt-get install openssh-server"
Så ville den selv installere ... men jeg kan ikke få det til at virke. den
kan stadig ikke finde pakken.

Venlig hilsen
Kim