Re: [NOVICE] Hvilke Linux versioner er oversat til dansk?

Niels Elgaard Larsen wrote:

>Der er jo også selve installationen. Og dokumentation, der er specifik for
>distributionen. Jeg har selv oversat en lille smule af Ubuntu's tekst.
>Desuden kan det være man bruger andet end lige KDE og Gnome programmer.

Det er jo klart at sansyneligheden for programmer er oversat, hvis man
bruger et som ikke har været brugt af en dansker før (eller ikke
understøtter gettext() funktionen) er mikroskobisk!

Med hensyn til dokumentatione på dansk er sslug.dk helt klart de
bedste!(synd der ikke findes en sslug-dist ;)
De få ting som er anderledes fra dist til dist er sansyneligvis
beskrevet i tidligere mails her til listen eller på fora for den enkelte
dist/skrivebords-miljø - de findes nemlig også tit på dansk.

hvis man vil fine noget på sslug's hjemmeside kan man bruge 'site'
funktionen på google.dk ved at tilføje 'site:sslug.dk' til sin søgning.

-Lasse