Re: [NOVICE] Hvilke Linux versioner er oversat til dansk?

Michael Rasmussen wrote:

> Distributionen er uinteressant i denne sammenhæng. Grænsefladen mellem
> systemet og brugeren udgøres af shell eller desktoppen.

Der er jo også selve installationen. Og dokumentation, der er specifik for
distributionen. Jeg har selv oversat en lille smule af Ubuntu's tekst.
Desuden kan det være man bruger andet end lige KDE og Gnome programmer.

Se Ubuntu 5.10:
https://launchpad.net/distros/ubuntu/breezy/+lang/da
Der er en del velkendte navne.

--