postfix oprettelse af flere domlner

Hej Alle

Håber at dette er skrevet det rigtige sted, men man kan godt kalde mig en
novice.

Jeg sidder og forsøger mig frem med mandriva 2006 free,
og hver gang jeg forsøger noget i linux, fatter jeg mindre og mindre.

Jeg har 2 domæner, hvad er den bedste måde at konfigurer maskinen ?

hostnavn, skal det være en af de 2 domæner eller er det at foretrække man
laver et tredje domæne der ikke eksistere på nettet f.eks. server.home.lan ?

Hvilket prgram er lettest at gå til mht. configurering og vedligehold af
postfix smtp-server ?

Webmin eller ispconfig ?

Hilsen

Kim