Test og sammenligning af live-cdere

hej SSLUG supportere.

Jeg vil gerne prøve en bunke forskellige livecdere til forskelligt brug på mange forskellige pcere til daglig.

Jeg har en ekstern USB harddisk. Kan jeg ikke smide alle mine *.isoer et sted på den, lave en eller anden form for bootdiskette, boote, og så vælge hvilken live.iso jeg vil bruge i en given situation?

Når jeg engang har fundet noget som både er dækkende og hurtigt nok til daglig brig, bliver der nok noget rod med poor-mans-install, persistent home og den slags detaljer. Men ovenstående ? kommer lige i første række.

mvh
Torben