Deling af filer mellem Linux og WinXP

Jeg har efter noget fumlen fået lavet min maskine til en dual boot med en 40GB hd med SuSE 10.0 og en 30GB HD med WinXP til børnenes spil, som desværre ikke vil fungere på Linux. Og det kører fint.

Den sidste HD med WinXP har 20GB FAT32 formatteret fri plads, som jeg gerne vil kunne bruge til filer, der kan deles mellem de to OS, f.eks. som backup eller store datamængder som digitale fotos. Hvordan kan jeg gøre det? Jeg har prøvet at ændre rettigheder til FAT partitionen, men det virker ikke. Jeg kan sagtens "se" FAT HDen fra Linux og også flytte filer fra den til Linux, men ikke omvendt.
Skal jeg reformattere eller hvad?

Tak for ethvert hint