Omdåb fra små bogstaver til store bogstaver

Hej

Jeg har et mindre problem med en fil-server som via Samba leverer en masse filer til div. ting. Bl.a. en ghost / image server som anvendes til at ghoste nyindkøbte maskiner med.

Jeg har en folder på denne server som indeholder alt hvad vi skal bruge (den har tidligere ligget på en windoze) og den er shared via samba.
Filerne i denne folder starter som regel med stort bogstav og så resten små bogstaver; men ikke alle filer.

Jeg har så efter flytningen fundet ud af at DOS x.xx ikke har det så godt med filer med navne som indeholder små bogstaver. Ved ikke helt hvad der går galt; men det ender med Wrong Command or filename.

Men så er mit spørgsmål. Hvis får jeg omdøbt mine filer fra deres nuværende navn til et navn som er lig det gamle dog KUN med store bogstaver ?

Jeg er ikke den vilde gud ud i scripts, så hvis der er en semi-gud eller ligefrem en gud der har et script vil det være perfekt; men et link til et script kan også godt bruges.

Mvh

Brian