Re: [NOVICE] 'Standby'?? - synsk pc?

Martin Berg wrote:
> Hvis jeg derefter udfører en "xset dpms force off" fra en prompt,
> (herved slukkes signalet til skærmen), så kommer X tilbage til
> normal funktion igen - med standby skærm.

Siden jeg lukkede ned - efter at have læst dette forslag - har skærmen
lukket ned som i de go'e gamle dage, m.a.o. har den blotte *forudanelse* om
at kunne blive udsat for noget så grumt som 'xset' øjensynligt fået den på
bedre tanker! :))

Godt nytår til jer alle!

--
med venlig hilsen
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-01-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]