Re: [NOVICE] 'Standby'??

Martin Berg wrote:
> Hvis jeg anvender mplayer til at vise et filmklip, så går skærmen
> (vel egentlig X) i pause - men kommer aldrig dertil, hvor
> signalet til skærmen slukkes.

Dét lyder meget interessant - jeg har nemlig i de seneste dage leget lidt
med 'Kaffeine Video Player' (hvilket jeg normalt ikke gør!)

> Hvis jeg derefter udfører en "xset dpms force off" fra en prompt,
> (herved slukkes signalet til skærmen), så kommer X tilbage til
> normal funktion igen - med standby skærm.

Det prøver jeg - tak for tippet! :)
--
med venlig hilsen
Hans

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-01-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]